Referenssit

Tässä vain osa referensseistä, kysy lisää myynnistä ( myynti@messumasiina.fi ).


Sello Sembalot
Sellon Sembaloissa arvottiin 500 pikavoittoa Messumasiinoilla. Viikon aikana saatiin ennätysmäärä osallistujia. Voittolapuilla sai lunastaa voiton Sellon eri myymälöistä, näin saatiin ohjattua kävijöitä eri myymälöihin sisään.




Matkamessut / St Peter Line
St Peter Line sai todella paljon kontakteja ja uutiskirjeen tilaajia. Ihmiset jonottivat Messumasiinoille, ilman sisäänheittoa! Pikavoiton tullessa Messumasiinat täräyttivät ilmoille fanfaarit ilmoittaen pikavoitosta. Myös surulliset fanfaarit saivat hyvmyn herkälle, vaikka pikavoittoa ei tullutkaan.

"Olemme erittäin tyytyväisiä Messumasiinoiden toimintaan ja tuloksiin!"

MP-messut. EMP Finland on suuri vaatetuksen, bändituotteiden ja asusteiden postimyyntiyritys ja verkkokauppa. Katso www.emp.fi ! EMP lähettää ilmaisen tuotekuvaston suoraan asiakkaan kotiosoitteeseen. Messumasiinalla hoitui osoitteiden kerääminen tehokkaasti, hauskasti ja vaivattomasti.

"Näimme Messumasiinoiden tehokkuuden ja pika-arvonnan hauskuuden Skiexpossa, halusimme kokeilla Messumasiinoita omalla osastollamme pääsiäisenä American Car Showssa.

Messumasiinat lunastivat odotuksemme ja saimme osoitteiston käyttöömme heti messujen päätyttyä. Yleensä paperisten kuvastotilausten käsittelyyn on mennyt päiviä. Alamme heti suunnittelemaan laajempaa yhteistyötä."


Skiexpo, osastolla kuusi Messumasiinaa Asiakkaamme lanseerasi laskettelu/talvimatkailusivustonsa ja tarkoitus
oli kerätä uutiskirjeen tilaajia. Osastolla Masiiinat olivat ympyrässä
messumatolla, muita kalusteita ei tarvittu. Masiinassa kysyttiin
pakollisina vain sähköpostiosoite. Masiina suoritti arvonnan ja jokainen uutiskirjeen tilaaja sai masiinan tulostaman "Voitto" tai "Ei voittoa" lapun käteensä fanfaarien kera. Tulostetussa arvontalapussa oli myös yrityksen web-sivujen osoite. Voittoja jaettiin kolmea erilaista satoja kappaleita. Palkintoina olleet tuotteet näkyivät ja sadat saivatkin maistaa palkintona ollutta uuttuusjuomaa ensimmäistä kertaa.

"Messumasiina konsepti on loistava ja saimme useita tuhansia markkinointilupia. Osaston messuhenkilökunnan mukaan masiinat houkuttelivat messuasiakkaita ilman sisäänheittoakin."
Sellon kauppakeskus / Reppuralli.
Kattoon ripustettiin reppuja, joista yksi pakattiin täyteen namia. Messumasiinoissa oli jokaisen repun kuva ja kävijät saivat arvata missä repussa namit olivat. Lisäksi kysyttiin yhteystietoja ja haluaako tilata Sellon uutiskirjeen. Messumasiina arpoi heti pikapalkinnon ja pääpalkinto repullinen namia arvottiin myöhemmin.

"Useampia tuhansia osallistui ja iso osa tilasi uutiskirjeen. Saimme rekisterin heti sähköisessä muodossa ja säästyimme kokonaan paperisten lappujen käsittelyltä. Osallistujia tuli huomattavasti enemmän kuin mitä olemme aikaisemmin saaneet"

Asiakkaallamme Rantapallo Oy:llä oli 6kpl Messumasiinoja hankkimassa uutiskirjeen tilaajia Matkamessuilla 2013. www.rantapallo.fi on suomen suurin matkailuaiheinen sivusto, kävijöitä kuukausittain jopa yli 600 000 kävijää! Rantapallon osasto oli perimmäisessä nurkassa, mutta 6 kpl Messumasiinoita houkutteli messuvieraat osastolle ja toimivat varsinaisina vetonauloina.

"Ilman Messumasiinoita olisi osastomme ollut aika hiljainen. Nyt saimme osastollemme markkinameininkiä, asiakkaat sisään ilman sisäänheittoa ja samalla useita tuhansia uutiskirjeen tilaajia. Olemme enemmän kuin tyytyväisiä! "

Kauppakeskus Jumbo / Tilateosäänestys
Kauppakeskus Jumbon tilateosäänestys toteutettiin Messumasiinoiden avulla. Paikalla oli Aalto-yliopiston tilataideteosten kuvia ja samat kuvat olivat myös Messumasiinan näytöllä. Asiakkaat saivat äänestää mieleistään. Kauppakeskus sai tulokset äänestyksen päätyttyä suoraan sähköisessä muodossa.
Samalla kerättiin Jumbon uutiskirjeen tilaajia!


"Messumasiina-konsepti toimi hyvin ja harkitsemme Messumasiinoiden hyödyntämistä myös tulevissa kampanjoissamme!"
Gigantti.
"Masiinoiden avulla saamme kerättyä kontaktit helposti ja tehokkaasti.

Käytämme Messumasiinoja koko vuoden messuilla!"

Viasat / 3 eri kampanjaa
Messumasiinoja käytettiin kahdessa ulkotilaisuudessa teltassa ja kerran myymälän sisällä. HJK - Barcelona ottelun tapahtumatorilla Messumasiinoilla oli kokoajan joku täyttämässä arvontakaavaketta. "Liidien hankinta oli huomattavasti helpompaa kun arvonta suoritettiin heti Messumasiinoiden avulla!

Erämessut / Riihimäen Messut
Messumasiinolla toteutettiin Erä Messujen kävijätutkimus.

"Messumasiinoilla saimme enemmän vastaajia kuin aikaisemmin ja vielä ilman henkilökuntaa. Olemme tyytyväisiä tuloksiin!"

Erämessut / HHSport

"Saatiin Messumasiinoiden kautta paljon kontakteja. Oli hieno huomata, että laitteet herättivät mielenkiintoa messukävijöissä. Pikavoitto-toiminto oli hyvä lisä, joka varmasti vaikutti siihen että kävijät pysähtyivät innolla täyttämään tietojaan. Lisäksi olimme tyytyväisiä siihen, että saimme vaikuttaa osallistumislomakkeen sisältöön. Excel-muotoinen raportti toimitettiin meille heti messujen jälkeen ja se oli toteutettu helposti tulkittavaan muotoon. Tulemme jatkossakin ottamaan messumasiinat huomioon messuosastomme suunnittelussa!"

Kauppakeskus Lielahtikeskuksen avajaiset
Tampereella Lielahtikeskuksen avajaisissa käytettiin kuutta Messumasiinaa. Tarkoituksena oli antaa kävijöille kiva kokemus avajaisissa sekä samalla saada uutiskirjeen tilaajia. Molemmat tavoitteet saavutettiin erinomaisesti!

"Pyysimme heti Messumasiinoista tarjouksen seuraavan kauppakeskuksemme avajaisiin"

Sairaanhoitopäivät / Oriola
Kaksi Messumasiinaa keräsi yhteystietoja, joita käytetään markkinointiin ja tulos oli erittäin hyvä. Messumasiinat kiinnostivat myös muita näytteilleasettajia.

"Olen sitä mieltä, että ensivuonna sama konsepti"

Riihimäen messut / Outdoor messut. Outdoormessujen kävijätutkimus Myyrmäessä suoritettiin Messumasiinoilla. Messuilla masiinat (6kpl) olivat eri puolilla messualuetta kahden koneen ryhmissä. Näytöllä 12 kysymystä, joissa 56kpl rastiruutuun ja 14kpl tekstikenttiä. Näytölle mahtuu hyvin laajempikin tutkimus!

"Kiitos! Messumasiinalla oli todella hyvä osallistumisprosentti. Otamme tämän ehdottomasti seuraaville messuille."